Ιστορίες Πελατών μας: Αθανάσιος Αγάκος

από 17 May 2014

agakos

 

Ο κύριος Αθανάσιος Αγάκος, 30 ετών με βασικές γνώσεις προγραμματισμού Η/Υ και απόφοιτος του τμήματος Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Αθηνών επέλεξε το πρόγραμμα i-kiosk έχοντας κάνει προηγουμένως μια αναλυτική έρευνα αγοράς και έχοντας δοκιμάσει όλες τις δοκιμαστικές εκδόσεις διαθέσιμων στην αγορά προγραμμάτων.

AgakosAthanasiosSmall

Ο κύριος Αγάκος διαχειρίζεται την 20ετή οικογενειακή επιχείρηση στο νομό Πιερίας και έψαχνε για ένα γρήγορο, εύχρηστο και ασφαλές σύστημα διαχείρισης του καταστήματος του που θα μπορούσαν να το διαχειριστούν και άνθρωποι με περιορισμένες έως ανύπαρκτες γνώσεις H/Y.

 

Ποιος ήταν ο λόγος που επιλέξατε το πρόγραμμα i-kiosk;

Ο βασικότερος λόγος που επέλεξα το πρόγραμμα σας ήταν γιατί όλες οι λειτουργίες του προγράμματος εμφανίζονται με απλό και εύχρηστο τρόπο. Τόσο εγώ, όσο και οι γονείς μου που είναι μεγαλύτεροι σε ηλικία εξοικειώθηκαν αμέσως με το πρόγραμμα και δεν τους φάνηκε δύσκολη η διαδικασία.

Γιατί το i-kiosk και όχι κάποιο άλλο πρόγραμμα;

Δραστηριοποιούμαι στην επαρχία και εδώ συνήθως, είμαστε περισσότερο εξοικειωμένοι με προγράμματα συγκεκριμένων εταιρειών που τυγχάνει να έχουν και σχετικούς αντιπροσώπους στην περιοχή. Εγώ επέλεξα να κάνω μόνος μου μια έρευνα αγοράς και για να έχω μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα, αποφάσισα να εγκαταστήσω στον υπολογιστή μου διάφορα προγράμματα για να ελέγξω τις λειτουργίες καθενός ξεχωριστά. Προτού επικοινωνήσω με την εταιρεία, είχα αποφασίσει ότι θα επιλέξω τελικά το i-kiosk κυρίως για τους εξής λόγους:

  • Εξαιρετική ποιότητα υπηρεσίας σε σχέση με την τιμή. Η οικονομική διαφορά σε σχέση με άλλα προγράμματα ήταν αισθητή και για ένα εποχικό κατάστημα όπως το δικό μου ήταν βασική προϋπόθεση να έχω το μικρότερο δυνατό κόστος με την καλύτερη δυνατή υπηρεσία
  •  Το service έπαιξε επίσης πολύ σημαντικό ρόλο για μένα. Ήταν πάντα άμεσο, φιλικό και μου έδινε γρήγορες λύσεις στον ελάχιστο δυνατό χρόνο.
  •  Το πρόγραμμα είναι από τα πιο απλά και εύχρηστα που υπάρχουν στην αγορά. Σε ελάχιστο διάστημα μπορεί κάποιος να εξοικειωθεί με όλες τις λειτουργίες του. Επομένως, η γρήγορη εξυπηρέτηση σε σχέση με την απλότητα του προγράμματος ήταν ένα μεγάλο συν για μένα. Είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για κάθε ιδιοκτήτη αφού με εύκολο τρόπο μπορεί να ελέγχει την αποθήκη και τις παραγγελίες του και να ελαχιστοποιεί με ακρίβεια λάθη των υπαλλήλων του. Επιπλέον, τα στατιστικά στοιχεία που προσφέρει το πρόγραμμα και συγκεκριμένα ο έλεγχος του ΦΠΑ και των αγορών που έχουν πραγματοποιηθεί με έχουν βοηθήσει πάρα πολύ.

Θα το προτείνατε σε συναδέλφους σας ή μελλοντικούς ενδιαφερόμενους;

Χωρίς δεύτερη σκέψη!!!  Άλλωστε ήδη το έχω προτείνει σε ενδιαφερόμενους στην περιοχή και θα συνεχίσω και στο μέλλον!